Van harte welkom!


In de Septemberspring Gallerie zijn foto’s te zien van creaties die zijn gemaakt aan de hand van Septemberspring patronen.

Het is bijzonder en inspirerend om te zien hoe verschillend de uitvoering kan zijn van hetzelfde ontwerp. De foto’s kunnen een naslagwerk zijn bij bv. het kiezen van kleuren of het maken van je eigen creatie.

Hoe meer foto’s er per ontwerp te zien zijn hoe groter de variatie. Maak met jouw hulp de Septemberspring Gallerie zo compleet mogelijk.

Heb jij ook iets gemaakt aan de hand van een Septemberspring patroon? Mail dan je foto’s naar info@septemberspring.nl zodat ook deze foto’s tentoongesteld kunnen worden! Ook foto's van delen van een ontwerp zijn natuurlijk van harte welkom!

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

vrijdag 18 juni 2010

Oranjeslinger

Gemaakt door Brigitta S.

Brigitta mailde:
Hierbij een foto van mijn oranje slinger. Deze heb ik gemaakt voor mijn zoon (8). Omdat er in allerlei winkels verschillende oranje gadgets te krijgen waren vond ie dat ik in al die winkels maar even moest gaan winkelen. Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat ik dat niet ging doen. Ik ga gewoon naar de winkels waar ik altijd naar toe ga. Helaas hebben deze winkels geen oranje "weggevers".

Ik heb hem toen beloofd de oranje slinger te maken. Zo gezegd zo gedaan. Nu is hij dolblij met zijn slinger. Want iedereen heeft waarschijnlijk wel een beesie of een juigbandje, bungel en ga zo maar door. Maar wie heeft er nu een echte oranje slinger, bijna niemand toch. Aangevuld met wat attributen van andere jaren, hebben we zo toch nog een mooi oranje hoekje.


De slinger was erg leuk om te maken. Vooral ook omdat de kinderen zo leuk meeleefden. Ik had eerst al de letters gemaakt zodat de slinger al snel kon hangen. Daarna steeds een popje erbij tot hij helemaal klaar was. Ik moest alleen de 7 van het 2e popje veranderen in een 8, want dan kon mijn zoon zich later nog herinneren dat hij de slinger had gekregen toen hij 8 was. Toevallig is hij op 11 oktober jarig, dus de 11 was goed. Namens mijn zoon, bedankt voor het ontwerp.
(Geplaatst met toestemming van Brigitta).

Geen opmerkingen: