Van harte welkom!


In de Septemberspring Gallerie zijn foto’s te zien van creaties die zijn gemaakt aan de hand van Septemberspring patronen.

Het is bijzonder en inspirerend om te zien hoe verschillend de uitvoering kan zijn van hetzelfde ontwerp. De foto’s kunnen een naslagwerk zijn bij bv. het kiezen van kleuren of het maken van je eigen creatie.

Hoe meer foto’s er per ontwerp te zien zijn hoe groter de variatie. Maak met jouw hulp de Septemberspring Gallerie zo compleet mogelijk.

Heb jij ook iets gemaakt aan de hand van een Septemberspring patroon? Mail dan je foto’s naar info@septemberspring.nl zodat ook deze foto’s tentoongesteld kunnen worden! Ook foto's van delen van een ontwerp zijn natuurlijk van harte welkom!

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

donderdag 11 november 2010

Regenboogmagie

Gemaakt door Brigitta S.

Brigitta: 'Eindelijk heb ik dan de regenboog magie klaar. Het heeft even geduurd, ik zag eigenlijk een beetje tegen het maken van de regenboog op. Achteraf was ie zo klaar en is ie ook nog heel mooi geworden. Ik heb de gekleurde strookjes aan elkaar gefestoneerd, vond ik mooier.


De wolk met het elfje was al een tijd klaar, hij hing al een poos in de kamer. Op een gegeven moment begonnen de kinderen te vragen wanneer de regenboog klaar was. Mijn antwoord was steeds: Als het regent en de zon schijnt.

Tot op een paar weken geleden ik met mijn oppasmeisje (2 jaar, pientere tante) buiten liep en het ineens begon te regenen terwijl juist de zon zo lekker scheen. Op dat moment zagen we ook een hele mooie regenboog. Het was voor haar voor het eerst dat ze een regenboog zag. Ze vond het geweldig alle kleurtjes. Sindsdien is ze de kleuren gaan leren en ik de regenboog gaan maken. En je gelooft het of niet binnen een week wist ze alle kleuren. Ze is bijna de hele dag aan het kleuren als het aan haar ligt. Ze is in september pas 2 geworden, ik vind het geweldig dat ze nu al alle kleuren kent. En dat dankzij de regenboog. De regenboog hangt hier nu al een week, (was nog niet helemaal klaar, maar ook geregen hing hij hier al te pronken) en elke keer als ze er langs loopt zie ik haar kijken naar al die mooie kleuren. Geweldig toch'.

Geen opmerkingen: