Van harte welkom!


In de Septemberspring Gallerie zijn foto’s te zien van creaties die zijn gemaakt aan de hand van Septemberspring patronen.

Het is bijzonder en inspirerend om te zien hoe verschillend de uitvoering kan zijn van hetzelfde ontwerp. De foto’s kunnen een naslagwerk zijn bij bv. het kiezen van kleuren of het maken van je eigen creatie.

Hoe meer foto’s er per ontwerp te zien zijn hoe groter de variatie. Maak met jouw hulp de Septemberspring Gallerie zo compleet mogelijk.

Heb jij ook iets gemaakt aan de hand van een Septemberspring patroon? Mail dan je foto’s naar info@septemberspring.nl zodat ook deze foto’s tentoongesteld kunnen worden! Ook foto's van delen van een ontwerp zijn natuurlijk van harte welkom!

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

maandag 21 mei 2012

Uit het hart




Gemaakt door Danielle


Danielle mailde: 'Jouw nieuwe patronen kwamen bij mij op het goede moment uit, mijn zwager en schoonzus zijn namelijk afgelopen woensdag (16 mei) getrouwd, dus had ik nog genoeg tijd om het mooie roze hart te maken!

Ik heb het wel een beetje aangepast naar eigen idee, omdat dat (bij mijn hart) wat mooier uitkwam. De kraaltjes eromheen vond ik zelf wel erg mooi, maar naar mijn idee zou dat een beetje té worden.
Achterop heb ik jouw tekst gebruikt met aanvulling van onszelf.

Met het vrijgezellenfeest had ik al een voorproefje gegeven in de vorm van een minihartje met 1 roosje, dat past leuk bij elkaar!' 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi gemaakt dit hart en ook het kleine hartje is leuk geworden ... zo lief met het Roosje erop.
Groetjes, Karina

Creadaan zei

Wat lief! Dank je wel.
Groetjes, Danielle